کارخانه های تولیدکننده رابیتس در ایران + معرفی 5 کارخانه

کارخانه های تولیدکننده رابیتس در ایران

خداروشکر تعداد کارخانه های تولیدکننده رابیتس در ایران بسیار زیاد شده است. و از مقیاس کوچک به قول دوستان، زیر پله‌ای گرفته تا کارگاه‌های پیشرفته با سوله‌های بزرگ که در حال حاضر مشغول به تولید انواع رابیتس در اوزان مختلف می‌باشد. نوع متریال به کار رفته در این محصول تاثیر بسیار زیادی در قیمت رابیتس تولید شده دارد.
بنابراین در خرید سعی کنید از اعتبار کارخانه تولیدکننده رابیتس اطمینان لازم را کسب کنید. تا بهترین و با کیفیت‌ترین رابیتس ها را با بالاترین و درجه یک‌ترین کیفیت متریال تهیه کنید.

کارخانه های تولیدکننده رابیتس در ایران

قطعاً خرید شما به صورت مستقیم از خود کارخانه تولید راویز، با قیمت و شرایط بهتری به نسبت خرید رابیتس از بازار خواهد بود. اینکه هم شما با حذف واسطه‌ها و دلالان در بازار تونستید با مناسب‌ترین قیمت رابیتس، این کالا را تامین کنید و هم کیفیت مورد درخواستی‌تان که از بهترین جنس و مواد اولیه می‌باشد انجام میدید. در حال حاضر ما شاهد زیادی از برندها و کارخانه‌های تولیدکننده رابیتس در ایران هستیم که در بازار قطعاً با هر یک از آنها آشنایی لازم دارید. که در ادامه بیشتر با این تولیدکنندگان آشنا خواهیم شد.

رابیتس مسعود، رابیتس ایران، رابیتس توس، رابیتس پرشین و مستر رابیتس از ۵ تولید کنندگان برتر رابیتس در کشور به حساب میایند. که در ادامه بیشتر با این کارخانجات آشنا خواهیم شد.

رابیتس مسعود

رابیتس مسعود یکی از قدیمی‌های صنف رابیتز هست که محصولات تولید شده در این کارخانه با کیفیت بالایی به بازار عرضه می‌شوند. کارگاه تولیدی رابیتس مسعود از دهه ۷۰ واقع در تهران فعالیت خود را آغاز کرده که به طور تخصصی در زمینه تولید انواع رابیتس های ۹ ستون و ۱۳ ستون مشغول به کار می‌باشد.
در واقع شروع کار رابیس مسعود، با تولید رابیتس ۹ ستون بوده که در ادامه با توجه به نیاز بازار به ۱۳ ستون تغییر پیدا کرد. در حال حاضر هم رابیتس های ۱۳ ستون تولیدی، در وزن‌های متنوعی از ۵۰۰ گرم گرفته تا ۱۵۰۰ گرم روانه بازار می‌کند.

رابیتس ایران

کارخانه تولیدی رابیتس ایران، در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده که توانسته در این مدت زمان کوتاه به یکی از تولید کنندگان بنام در سطح کشور در تولید رابیتس به حساب بیاید. که محل کارخانه واقع در جاده خاوران می باشد.
اگر که قصد خرید رابیتس ایران را دارید باید به نماینده انحصاری پخش این کارخانه یعنی شرکت کالای ساختمانی عظیمی مراجعه کنید.
تولیدی رابیتس این کارخانه نیز بصورت ۹ ستون و ۱۳ ستون خواهد بود که در اوزان مختلف به بازار عرضه می شود. برای اطلاع از خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان شرکت ارتباط بگیرید و راجب نحوه خرید آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

رابیتس توس و پرشین

رابیتس توس و پرشین دو تولید کننده دیگر در صنعت رابیتس به حساب میایند که اولی در استان خراسان رضوی و دومی در نوار شمالی کشور مشغول به کار می باشند.
تولید کنندگانی که به سبب تولید رابیتس با کیفیت در سطح بازار شناخته شده می باشند و تقاضای زیادی برای اونا وجود دارد. که برای خرید این دو برند نیز می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل کنید و مستقیم از تولید کننده رابیتس مورد نظر را تامین کنید.

مستر رابیتس

تولیدی بازرگانی مستر رابیتس در دهه 90 با احداث خطوط برش و نواربری و فرم دهی ورق های گالوانیزه پا به عرصه آهن و فولاد کشور گذاشته است. که در سال 1402 با بررسی ظرفیت و نیاز روز بازار فعالیت خود را در حوزه تامین تخصصی رابیتس شروع به کار کرد و در نهایت در سال 1403 با راه اندازی خط تولید رابیتس در نوار شمالی کشور به عنوان مجموعه ایی پیشرو در زمینه تولید و بازرگانی رابیتس در کشور فعالیت خود را با قوت بیشتری ادامه داده است.

مجموعه مستر رابیتس با بکارگیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه از جمله ورق های گالوانیزه کاشان، مهر استاندارد کیفیت را بر تک تک محصولات تولیدی اش به عنوان امضای کار خواهد زد.
کارشناسان مجموعه با ایجاد سطح دسترسی ساده برای شما عزیزان به قیمت ها و شفاف سازی اونا بصورت روزانه براتون، تمامی دغدغه های لازم را در این زمینه مرتفع کرده است. تا با خیالی راحت سفارش خودتان را در این زمینه ثبت کنید.
شما عزیزان می‌توانید با عضویت در شبکه های مجازی شرکت، دسترسی همیشگی و آنلاین به قیمت های رابیتس در درب کارخانه را داشته باشید. کافی است که شماره همراه خود را در باکس زیر ثبت کنید تا عضویت شما انجام شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینترنت شما ضعیف می باشد، در حال بارگذاری ....