راهنمایی خرید رابیتس – بصورت 0 تا 100

راهنمایی خرید رابیتس

راهنمایی خرید رابیتس توسط کارشناسان مجموعه مستر رابیتس به صورت ۰ تا ۱۰۰ به عنوان هدیه‌ای رایگان به شما خریداران عزیز تقدیم می‌شود. به منظور رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات متداول شما در زمینه خرید رابیتس ، در این مطلب سعی کردیم به روزترین مطالب را به شما عزیزان ارائه دهیم. 

همچنین در تلاش هستیم که با شفاف سازی قیمت رابیتس برای شما، این نوید را بهتون بدهیم که دیگر در خرید راویز ، هیچ چالشی نخواهید داشت و با آگاهی کامل این کار را انجام خواهید داد.

راهنمایی خرید رابیتس 1: مواد اولیه تولید رابیتس

در ابتدای امر شما عزیزان باید بدانید که مواد اولیه لازم برای تولید رابیتس چیست؟ سپس بدانید که فرایند تولید آن چگونه است؟ و چه استانداردهایی برای تولید رابیتز وجود دارد؟
اگر که هیچ کدام از اطلاعات بالا را ندارید جای نگرانی نیست چرا که در ادامه ما یک به یک آن را برای شما باز خواهیم کرد.

مواد اولیه تولید رابیتس

شاید برایتان سوال باشد که رابیتس از چه جنسی است؟ و چه نوع مواد اولیه‌ای در تولید آن استفاده می‌شود؟

ورق‌های گالوانیزه مواد تشکیل دهنده لازم برای تولید رابیتس می‌باشند که با روی اندود شدن ورق فولادی به گالوانیزه، خاصیت ضد زنگ زدگی پیدا می‌کند. خب این موضوع چه سود و منفعتی ایجاد می‌کند؟
رابیتس جز مصالحی هست که همانطور اطلاع دارید چون زیر گچ قرار می‌گیرد حالت خیسی و رطوبت گچ را به خودش می‌گیرد.
حالا یک سوال؟ اگر یک قطعه فولادی در جوار رطوبت قرار بگیرد آیا زنگ نمی زند؟ و آیا اگر متریال زیر گچ زنگ بزند، سقف شما حالت بدی پیدا نمی‌کند؟ تغییر رنگ پیدا نمی‌کند؟
قطعاً همینطور است. اما قسمت خوب مطلب اینجاست که دقیقاً چون رابیتس از جنس گالوانیزه هست دیگر زنگ زدگی ایی وجود ندارد و چنین عواقب بدی نیز بعداً پروژه شما را تهدید نمی‌کند.


راهنمایی خرید رابیتس 2: نحوه تولید رابیتس

حالا که فهمیدیم مواد اولیه لازم برای تولید رابیتس چیست؟ نوبت به نحوه تولید رابیتس میرسه که در اینجا ما بطور شفاف و کامل برای شما شرح خواهیم داد.

نحوه تولید رابیتس

فرایند تولید رابیتس یک فرایندی نسبتا حساس و نیاز به ظرافت خاصی هست که مفتخریم در مجموعه مستر رابیتس این امر را با بالاترین دقت و با بهترین کیفیت متریال انجام میدهیم.
در ابتدای کار رول گالوانیزه با عرض ۱۰۰۰ یا ۱۲۵۰ می‌بایست به عرض های کمتر مثلاً ۹، ۱۰، ۱۱ الی ۱۲ سانت تبدیل شوند. برای این کار رول تو دستگاه رول برش و نواربری قرار می‌گیره تا به رول‌هایی با ضخامت کمتر تبدیل شود.

سپس این رول‌ها وارد دستگاه پانچ زن می‌شود که فرایند سوراخ کاری که در نهایت چشمه‌های رابیتس را شکل می‌دهد، می‌شود. سپس دستگاه شیار زن با حالت ۷ هشتی که دارد شکل ستون‌های رابیتس را ایجاد می‌کند.

ابعاد استاندارد رابیتس

استاندارد تولید رابیتس طول ۲۴۰ سانتر و عرض ۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. برای همین رول‌های پانچ شده وارد دستگاه گیوتینی می‌شوند که در طول 2.40، برش را ایجاد می‌کند. 

حالا برای تکمیل فرایند تولید رابیتس، در دستگاه کشش این رول‌هایی که گفته بودیم به عرض ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سانتی هستند را آنقدری کشش عرضی میدهد که به اندازه ۶۰ سانتر که ابعاد استاندارد عرض رابیتس می‌باشد تبدیل می‌کند.

نکاتی که قبل از خرید رابیتس باید بدانید:

تنوع در تولید رابیتس بسیار بالا می‌باشد که این تنوع بر اساس تعداد ستون، چشمه و وزن هر برگ رابیتس ایجاد می‌شود که این تفاوت‌ها در نرخ فروش و خرید رابیتس تاثیرگذار می‌باشد.

همونطور که گفتیم عرض و طول استاندارد رابیتس ۶۰×۲۴۰ می‌باشد که از این مطلب می‌توان نتیجه گرفت که هر برگ، مساحت 1.44 متر را تحت پوشش قرار می‌دهد. بدین صورت با دانستن همین نکته شما عزیزان در بحث خرید این محصول دیگر هزینه اضافی نخواهید کرد و حجم سفارش تان را بر اساس حجم مساحت پروژه خودتان در نظر خواهید گرفت.

نکته مهم

توجه داشته باشید نوع رابیتس خریداری شده شما مطابق با فاکتور باشد. مثلا رابیتس به وزن ۱۰۰۰ گرمی خریداری کردید، در واقعیت هم باید رابیتس ۱۰۰۰ گرم تحویل بگیرید. نهایتا با ۲۰ گرم تلورانس که این طبیعی است. اما اینکه ۱۰۰۰ گرم بشه ۹۰۰ یا ۹۵۰ گرم قطعا یک جایی از کار ایراد دارد.

امیدواریم که این مطالب گفته شده کاربردی بوده باشه براتون و از شما می خواهیم که حتما دیدگاه و نظرات خوب خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. و اینکه سوالات و پرسش هایی که برای شما ایجاد میشه رو برای ما ارسال کنیم تا تیم تولید محتوای شرکت، سریعاً مطالب مورد نظر را به اشتراک بگذارد.

در ضمن جهت دریافت روزانه لیست قیمت مستر رابیتس و راهنمایی خرید رابیتس می توانید در باکس زیر شماره خود را ثبت کنید تا عضویت شما در سیستم تکمیل شود.

    آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اینترنت شما ضعیف می باشد، در حال بارگذاری ....